اگر بخواهید کارکنان تان رویت بازتری نسبت بوسیله مسائل اطراف داشته باشند و با به فرمان گرفتن خلاقیت سندیت نیکوترین نتایج را برای شما و اداره تان به ارمغان بیاورند، چطور به آنها کمک خواهید کرد و برای داشتن این رویکرد بوسیله آن ها انگیزه خواهید داد؟ این سؤالی است که در قدری از کتاب دست یابی بوسیله موفقیت»، اثرِ اسکات دافی به آن پاسخ داده شده است و با استناد به آن، راهکارهایی در اختیارتان قرار خواهیم داد که باعث افزایش خلاقیت و نوآوری داخل کارمندان می شوند. بخش ابتدایی مقاله شرح حال کوتاهی است دربارهٔ یکی از قاهر ترین افراد در حوزهٔ تبلیغات و اینکه چطور توانسته است با استفاده از احاطه خود، خلاقیت کارکنانش را شکوفا بطی ء. پس از آن هم بوسیله ذکر راهکارها خواهیم صیقل.

حتما بخوانید:۸ نحو کاری برای سبب دادن به کارمندان۷ متد برای افزودن مسئولیت پذیری کارمندانموانع خلاقیت و راهکارهای مقابله با آن چیست داستان شکوفایی خلاقیت یک آویشن تبلیغاتی موفق

این شخص چیره در حوزهٔ تبلیغات که وظیفهٔ بازاریابی بخاطر شرکتی تجاری را به عهده گرفته بود، عزم تغییر دادن رویهٔ بازاریابی و تبلیغات برای محصولات این شرکت را داشت. بخاطر این کار، می بایست زیردستانش را بازنشسته می کرد تا دید تازه ای نسبت به کارشان ظاهر کنند و بتوانند جلوهٔ مشتری پسندتری برای محصولات آن شریک تجاری در بخش تبلیغات بوسیله ارمغان بیاورند. این شد که تصمیم گرفت آن ها را به سفری به لاس وگاس ببرد.



او تقریبا بوسیله هیچ کس راجع به انگیزه اش از این سفر چیزی نگفت. پس از آنکه به لاس وگاس رسیدند، به اعضای تیم کاریش گفت که هیچ وظیفهٔ کارگر بخصوصی ندارند و صرفا بخاطر تفریح به اینجا آمده اند. سه روز اول سفر به خوش گذرانی و بازدید از مکان های تفریحی روستا گذشت.

روز چهارم اعضای تیم کاری خود را جمع کرد و به آن ها گفت: باید جلوهٔ محصولات را تو بخش تبلیغات دگرگونی بدهیم. باید خلاق، متفاوت و منحصربه بی تا باشیم. میوه نهایی کارمان باید برای مخاطبان اصلی این شریک تجاری که مردان کبیر هستند، دوست داشتنی و اثرگذار باشد. مخاطبانی که وقت زیادی را صرف بازی های ویدئویی می کنند.».

در حالی که این صحبت ها را عنوان می کرد، اشخاصی با هماهنگی او در حال نصب کردن مایه های مخصوص بازی های ویدئویی داخل اتاق های اعضای آویشن بودند. او به اعضای تیمش گفت که طی سه روز آینده، تنها شهریه شان بازی کردن است. آن ها می بایست با مداقه تمام بوسیله بازی ها توجه می کردند و حس جامع و دقیقی از آن پیدا می کردند. درکی که تمام جزئیات ورزش را دربرگیرنده طراحی گرافیکی، صداپردازی و آن دسته از شخصیت های بازی که بیشتر جلب توجه می کردند، در بر می گرفت.

او از اعضای تیمش خواسته بود که به چگونگی ارائهٔ محتوای بازی توسط طراحان آن مداقه کنند. اینکه چطور روشن و احساس فرمانده به خشکی امدن بازی را به گونه ای تغییر داده بودند تا جذابیت بیشتری پیدا بطی ء. و اینکه طراحان بازی چطور با انتخاب جلوه های صوتی، تصویری و دیگر مهارت های شان توانسته بودند به این شعار برسند. اما مسئله ای که م از همگی بر آن تأکید داشت این بود که اعضای تیمش در این خیال باشند که چطور با استعمال از نوآوری های دنیای بازی های ویدئویی قادر به ارائهٔ تصویری اثرگذارتر از محصولات شرکتی که برایش امر می کردند خواهند بود.

پس از سه گانه روز باشکوه دیگر زیر آفتاب لاس وگاس که به ورزش کردن گذشت، ایده های بسیار جالبی بخاطر این کار به حافظه پایگاه رسید. پس عاری اتلاف وقت، بوسیله سراغ عملی کردن این ایده ها رفتند. و نتیجه، تبلیغی با ظاهری م زیبا و منحصربه فرد شد که آن ها را از تمامی اشخاص و دسته های فعال در بخش تبلیغات متمایز کرد و برای شان شهرت شایان توجهی به ارمغان آورد. تأثیر تغییر محیط بر روحیهٔ کاری و تیمی و افزودن خلاقیت



اگر این تیم به جای لاس وگاس، در همان دفتر کارشان درون نیویورک بازی می کردند حزن این نتیجه حاصل می شد؟ بی نهایت پرت به رویت می رسد. کاری که این شخص قاهر با بردن اعضای تیمش به لاس وگاس کرد این وجود که ذهنیت پیش فرض آن ها را از حالت کار، به حالت تفریح و سرگرمی تغییر قسط. او با کنار بی قراری راحتی دادن آن ها، فرصت تعامل داخل هوا اجتماعی را به آن ها داد. فرصتی که در هوا فقره به پندار هبوط نفس کمتر نصیب شان می شد. دورهٔ کوتاه گذراندن اوقات قرار به تفریح و ماتم در لاس وگاس، آن ها را بوسیله غصه نزدیک تر کرد و انگیزهٔ بیشتری بخاطر کار گروهی پیدا کردند. دو شریک شدن که تو اتاق هتل مبتلا بازی کردن هستند، در مقایسه با کسانی که در محیط کار هستند، مطمئنا دیدگاه متفاوتی نسبت به کارشان خواهند داشت.

البته سرود این نیست که حتما کارکنان تان را به سفری کبد روزه بوسیله شهری دیگر ببرید. هدف بازپسین و پا بر جا این است که روحیه و انگیزهٔ لازم برای حکم تیمی و خلاقانه را درون آن ها ایجاد کنید. بخاطر این نیت باید راهی پیدا کنید تا آن ها را از دکه یا ادارهٔ نگرش کار بیرون ببرید و با دور هم جمع کردن شان داخل محیطی جدید، امکان شکل گیری ذهنیت خلاقانه را داخل آن ها فراهم کنید. نباید از نبوغی که داخل تک تکِ کارکنان است غافل شد و گاه به گاه باید شرایطی برای بروز پیدا کردن این نبوغ فراهم کرد. خلاقیت به تمامی گنجایش های تصرف و فقره مرتبط است. از خلق کردن محصولی کاربردی و خوب گرفته تا کنار زدن موانع موجود پیاده شدن قاعده راه فروش محصولات. با بروز خلاقیت، می توان در تمامی جنبه های کسب وکار پیشرفت کرد.

زمان حال می رسیم به راهکارهایی که بخاطر ابراز خلاقیت کارمندان می توان مورد استفاده راحتی داد: ۱. کنار هم جمع کردن کارمندان پاره های مختلف سازمان



بوسیله هنگام معرفی کسب وکاری تازه، خواه محصولی جدید، اعضای تیم موثر همه مشغول خواهند وجود. هر کس سرش گرم وظیفه اش است و به مسئولیتی خیال می کند که بوسیله او محول شده است. بیشتر زمان گیرایی تو قدری سپری می شود که در آن مشغول بوسیله فقره هستند و در کنار دیگر همکاران شان. کارکنان خلاق مدخل فنی، زمان چندانی بخاطر تعامل با سایرین ندارند. اما راهکاری بخاطر دگرگونی این رویه و بهره بردن از خلاقیت آن ها وجود دارد.

با این شهید درک خوبی از راهکار مناسب ظاهر خواهید کرد: داخل شرکتی بخصوص، برنامه ای طرح ریزی شد و بر اساس آن بنا شد هر جمعه زمانه سه بعدازظهر اعضای باهم اتحاد کردن بوسیله صرف ناهار دور غصه جمع بشوند. کارکنان بخش های مختلف شرکت، فرصتی برای برقراری ارتباط درون محیطی اجتماعی پیدا کردند. کسب وکار و فعالیت شرکت که رونق گرفت و بخشی وسیع تر شد، این گردهمایی ها تغییر به فرصتی برای آشنایی با اعضای جدید و باعث به وجود آمدن چشم اندازی مشترک تو میان اعضا برای آیندهٔ شرکت شد. با وجود اینکه هر کس ودیعه به مسئولیت هایش دیدگاه منحصربه محدودیت نسبت بوسیله شرکت و آیندهٔ فعالیت ها داشت، بوسیله مرور زمان و به خاطر این گردهمایی ها ایده هایی م خلاقانه و مبتنی به خشکی امدن شریک شدن در ذهن اعضای شرکت شکل گرفت و در دستور کار قرار گرفت. ۲. برنامهٔ تفریحی کوتاه مدتی برای اعضای مشارکت ترتیب بدهید

هرازچندگاهی برنامهٔ تفریحی کوتاه مدتی بخاطر اعضای شرکت ترتیب بدهید. نیازی ازاله این پروگرام خیلی مجلل باشد خواه برای آن ریخت وپاش کنید. ساعتی را صرف بولینگ ورزش کردن یا به بازدید از مکانی بخصوص خاص بدهید. فارغ از اینکه چه فعالیتی را گزینش کنید، اعضای انبازی با صبر گرفتن در محیطی جاهل از دکه کارشان، می توانند با یکدیگر ارتباط بهتری قرص کنند و برای یکدیگر، ریشه الهامی بخاطر ایده های خلاقانه باشند. با بیرون کردن اعضای باهم اتحاد کردن از منطقهٔ ایمنی پایگاه و فراهم کردن فرصت تعامل بخاطر آن ها، نظر نو ای بوسیله آن ها خواهید بخشید که منجر به فعالیت های خلاقانه خواهد شد. ۳. مشوق امتحان های متاخر باشید



مثلا بوسیله کارمندان سازمان بگویید برای چند زمانه در ماه، هیچ کس نباید برای نگاشتن ایده های خود از تلفن همراه یا کامپیوتر استفاده درنگ. بوسیله جای صفحه های نمایشگر، پیش نویس یادداشتی در جوانمردی کارمندان قرار بدهید و از آن ها بخواهید هر ایده ای دربارهٔ بهتر شدن اوضاع سازمان دارند، تو آن مطلب کنند. رویکرد تازهٔ کاربرد از قلم و کاغذ آن ها را مجبور خواهد کرد متفاوت از روند معمول موجودی فکر کردن کنند. پس از این کار، آن ها را تشویق کنید برگه های حاوی یادداشت ها را از دفترچه جدا کنند و به دیوار بچسبانند. می توانند بعدها از این ایده ها درون فعالیت های شان استفاده کنند. ۴. مشوق ریسک پذیری باشید



گاهی نتیجهٔ دلخواه از فعالیت ها خراج می شود و گاهی نه. گاهی بوسیله موفقیت می رسیم و گاهی نتیجهٔ فرمان چیزی مگر شکست نخواهد بود. گریزی از این شکست های گاه بوسیله گاه محو. اما این مسئله نباید باعث پشت نشینی کارمندان بشود. برعکس، آن ها باید برای سربزرگی پذیری و خلاق بودن اغوا بشوند. اگر گاهی نتیجهٔ دلخواه حاصل نشود، داخل معاوضه تجربه ای ارزشمند پیدا می کنیم که باعث رونق تصرف و فقره خواهد شد. این سیاق فکری است که کارمندان باید داشته باشند. یکی از راهکارها برای به حیات آوردن این طرز خاطر تشویق کارمندان بوسیله ادا اعطا کردن تجربهٔ پروژه های جانبی است. بیشتر این پروژه ها بوسیله شکست می انجامد، ولی تجربه مدال داده است یکی از همین پروژه های جانبی به ایدهٔ بزرگ مربوط باینده راه اندازی برای کار تبدیل خواهد شد. ۵. اگر پروژه ای بوسیله نتیجهٔ سلیقه منجر نشد، باز هم از تیم کاری تان بوسیله اندیشه تلاش شان قدردانی کنید



کسانی به توفیق شغلی بیشتری خواهند رسید که ریسک پذیر باشند. آن ها با استعمال از آزمون و خطا مشت به کارهای مختلفی می زنند. گاهی بوسیله نتیجه می رسند و گاهی نه. نکته این است که از ضعف های سندیت چیزهای جدیدی یاد می گیرند. بهتر است رویکرد در محیط مربوط به طبقه کارگر و زحمتکش به این صورت باشد که از جدیت کردن برای عمل دادن کارهای متاخر استقبال بشود. البته تا زمانی که تجربهٔ هر پروژهٔ ناموفق درس جدیدی بوسیله ظهر داشته باشد. جمع بندی

با توجه بوسیله مطالب عنوان شده می توان به این حاصل رسید که رویکرد محافظه کارانه در مواجه با کار و مدیریت، منجر به شکوفایی خلاقیت کارمندان نخواهد شد. درون کنار کار و مجاهدت بی وقفه، گاهی باید بخاطر کارمندان آسودگی فکری ایجاد کرد. راحتی دادن آن ها درون بر یکدیگر در محیطی جاهل از فضا کار، علاوه پیاده شدن ایجاد آسودگی خاطر، شاید مهم ترین عامل بروز خلاقیت درون کارمندان باشد. چراکه چشم انداز متفاوتی برای آیندهٔ کاری معین می کنند و آن را از منظر دیگری مد نظر قرار می دهند. نظر شما چیست؟ آیا ایدهٔ دیگری بخاطر افزایش خلاقیت و نوآوری در کارمندان بوسیله ذهن تان می رسد؟ نظرات تان را با ما و خوانندگان این مقاله به وجه اشتراک مجله بگذارید. تو ادامه بخوانید: ۵ استراتژی برای اینکه خلاق پر حرارت شوید

مقالات صوتی مجموعه صوتی یادگیری، ادراک و تقویت حافظه مجموعه بهترین مقالات چطور» بخاطر داشتن ذهن ای قدرتمند و تقویت هوش و غلبه تدریس

مشاهده دشت

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها